Қош келдіңіз Гость • Тіркелу • Кіру • RSS
Жұма, 19.4.2024, 07:52
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 34
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3 4 »

Жәбрәйіл періште пайғамбарымызға (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) келіп Ислам, Иман және Ихсан туралы сұрақтар қойған хадисті бәріміз білеміз, иншааллаһ. Сол хахисте иман туралы сауалға Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай жауап берген еді: «...Аллаһқа, періштелеріне, кітаптарына, елшілеріне, Ахырет күніне иман келтіруің. Және тағдырға: оның жақсылығы мен жамандығына иман келтіруің». Ал енді иманның осы тіректерінің мағынасын тереңірек ашсақ!       

Ақида | Қаралды: 777 | Жүктелді: 90 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 08.07.2011 | Пікірлер (0)

«Білместікпен ақталу» тақырыбы Исламда «Узр биль-джәхль» деп аталады және бұл мәселеде ғалымдардың арасында екі түрлі пікір бар. Ғалымдардың бір тобы: «Білместікпен жасалған ширк тек тармақтарында кешіріледі, ал Исламның негіздерінде ол кешірілмейді», – деген болса, ал басқалары: «Негіздерінде де, тармақтарында да кешіріледі», – деді. Бірақ, күштірек пікір – Аллаһ білместікпен жасалған тіпті үлкен ширкті де кешіреді! Және бұл пікірдің дәлелдері де өте күшті: Аллаһ Тағала былай деді: وَمَا كُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولاً «Біз бір пайғамбар жібермейінше ешкімді жазаламаймыз». (әл-Исра 17: 15). Қатада айтатын: "Ақиқатында, Аллаһ Тағала ешкімді, оған Аллаһтан хабар немесе түсіндірме келіп жетпейінше, жазаламайды!” «Тафсир әт-Табәри» 8/50. Хафиз Ибн Кәсир былай деген: "Бұл аятта Аллаһ Тағаланың Әділ екендігіне, және Ол ешкімді, оған елшілердің елшілігімен дәлел ұсынбайынша, жазаламайтынына нұсқау бар!” «Таф-сир Ибн Кәсир» 4/25. Бұл – елшілердің миссиясы туралы білместіктің – жазалауға бөгет болып табылатындығына нұсқайтын айқын және тікелей аят!  
Ақида | Қаралды: 710 | Жүктелді: 89 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 08.07.2011 | Пікірлер (0)

Жәбрәйіл періште пайғамбарымызға (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) келіп Ислам, Иман және Ихсан туралы сұрақтар қойған хадисті бәріміз білеміз, иншааллаһ. Сол хахисте иман туралы сауалға Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай жауап берген еді: «...Аллаһқа, періштелеріне, кітаптарына, елшілеріне, Ахырет күніне иман келтіруің. Және тағдырға: оның жақсылығы мен жамандығына иман келтіруің». Ал енді иманның осы тіректерінің мағынасын тереңірек ашсақ! Аллаһқа иман келтіру Аллаһ Тағалаға иман келтiру мына төрт нәрсенi қамтиды. Бiрiншiсi: Аллаһ Тағаланың бар екендiгiне иман келтiру. Аллаһ Тағаланың барлығына болмыс, ақыл, шариғат және сезiм дәлел бола алады. Ал ендi, осыларға жеке-жеке тоқталып өтейiк.
Ақида | Қаралды: 782 | Жүктелді: 106 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 06.07.2011 | Пікірлер (0)

«Білместікпен ақталу» тақырыбы Исламда «Узр биль-джәхль» деп аталады және бұл мәселеде ғалымдардың арасында екі түрлі пікір бар. Ғалымдардың бір тобы: «Білместікпен жасалған ширк тек тармақтарында кешіріледі, ал Исламның негіздерінде ол кешірілмейді», – деген болса, ал басқалары: «Негіздерінде де, тармақтарында да кешіріледі», – деді.
Ақида | Қаралды: 709 | Жүктелді: 58 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 06.07.2011 | Пікірлер (0)


Является ли термин «саляфия» нововведением? Это вопрос, ответ на который желают знать многие в наши дни. Чтобы узнать ответ на этот вопрос, следует обратиться к имамам нашей уммы, а не искать его на различных сайтах или у необразованных людей. Нет сомнения в том, что этот термин имеет самое прямое отношение к Исламу, ибо он означает «понимание религии в том виде, в котором ее понимали пророк (мир ему и благословение Аллаха) и его сподвижники». Саляфы – это первые поколения мусульман, во главе которых посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха), а саляфиты – это те, кто следует по их пути.

Акида | Қаралды: 796 | Жүктелді: 115 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 04.07.2011 | Пікірлер (1)


Воистину, смута является причиной множества бедствий, как для Ислама, так и мусульман, по причине чего от смуты предостерегали Аллах, Его посланник (мир ему и благословение Аллаха) и саляфы этой общины. Всевышний Аллах сказал: «Бойтесь смуты, которая поразит не только тех из вас, кто был несправедлив!» (аль-Анфаль 8: 25). Аз-Зубайр ибн аль-‘Аууам (да будет доволен им Аллах) говорил: "Мы читали это аят во времена посланника Аллаха (мир ему и благословение Аллаха), Абу Бакра, ‘Умара и ‘Усмана, и не полагали, что это коснется нас, пока мы не оказались в том, в чем оказались”. Ахмад 3/31, аль-Баззар 976. Шейх Ахмад Шакир подтвердил достоверность иснада. Смута имеет множество печальных последствий, как для мирской жизни человека, так и для его религии, и по этой причине посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) говорил, что для человека смерть лучше, чем смута. Со слов Махмуда ибн Лябида (да будет доволен им Аллах) сообщается, что посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: «Две вещи ненавидит сын Адама. Он ненавидит смерть, однако смерть лучше для него, чем смута. И он ненавидит малое имущество, однако мало имущества проще для расчета (в Судный день)». Ахмад 5/427. Достоверность хадиса подтвердили имам ас-Суюты и шейх аль-Альбани. См. "Шарх ас-судур” 35, «Сахих аль-джами’» 139. [1] В основе языковое значение слова «смута» (фитна) – это «искушение», «испытание». Но это слово имеет также много значений, в зависимости от контекста. См. "ан-Нихая” 3/410, "Фатхуль-Бари” 3/13. О таком значении слова «фитна», как «искушение», «испытание» Всевышний Аллах говорит: «Неужели люди полагают, что их оставят и не подвергнут испытанию только за то, что они скажут: "Мы уверовали”?» (аль-‘Анкабут 29: 2). И также Он сказал: «Таким образом, Мы искушали одних из них другими» (аль-Ан’ам 6: 53). Также слово «фитна» имеет значение: «смута», «разногласие», «раскол», как сказал Аллах, говоря о лицемерах: «Если бы они выступили в поход вместе с вами, то не прибавили бы вам ничего, кроме беспорядка, торопливо ходили бы между вами и сеяли бы между вами смуту» (ат-Тауба 9: 47). Также это слово несет в себе значение: «неверие», «многобожие», о чем говорит Всевышний Аллах: «Сражайтесь с ними (многобожниками), пока не исчезнет фитна» (аль-Бакъара 2: 193). Под словом «фитна» в этом аяте речь идет о неверии. См. "Тафсир ат-Табари” 2/194, "Тафсир Ибн Касира” 1/329. Также это слово несет в себе значение: «сбивание с истины», «введение в заблуждение», как об этом говорится в аяте: «Не потакай их желаниям и остерегайся их, дабы они не отвратили тебя от части того, что ниспослал тебе Аллах» (аль-Маида 5: 49). Всевышний Аллах также сказал: «Того, кого Аллах пожелает ввести в заблуждение, ты не властен защитить от Аллаха» (аль-Маида 5: 41). Также слово «фитна» имеет значение: «наказание», «убийство», о чем говорит Аллах: «На вас не будет греха за сокращение некоторых из молитв, если вы опасаетесь искушения (убийства) со стороны неверных» (ан-Ниса 4: 101). См. "Лисан аль-‘араб” 13/319, "ан-Нихая” 3/410-411, "Фатхуль-Бари” 3/13, 11/176.
Акида | Қаралды: 768 | Жүктелді: 91 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 30.06.2011 | Пікірлер (0)

Аллаһ Тағала Өзінің елшілері мен пайғамбарларына және олар жіберілген адамдарға халәл нәрселермен ғана қоректенулерін және игі амалдар жасауларын бұйырды. Ұлы Аллаһ былай деді: «Әй, иман келтіргендер! Ризықтандырғанымыздың жақсысынан жеңдер». (әл-Бақара 2: 172).

Тыйым салынған (харам) нәрселерді жеудің зияны мен қауіпі - оның себебінен амалдар мен дұғалар қабыл болмайды, ал Ақыретте ол үшін жаза бар. Әбу Хурайра, оған Аллаһтың ризашылығы болсын, Аллаһ елшісінің, оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын, былай деп айтқанын жеткізген: «Расында, Аллаһ Тағала – Игілігінде Пәк, және ол игі болған нәрседен басқаны қабыл етпейді. Расында, Аллаһ пайғамбарларға нені жүктеген болса, иман келтіргендерге де соны жүктеді. Аллаһ Тағала былай деді: «Иә, пайғамбарлар! Таза нәрселерден жеңдер де, таза амалдар жасаңдар». (әл-Муминун 23: 51). Ұлы Аллаһ сондай-ақ былай деді: «Иә, иман келтіргендер! Ризықтандырғанымыздың жақсысынан жеңдер». (әл-Бақара 2: 172).

Фиқһ | Қаралды: 655 | Жүктелді: 198 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 28.05.2011 | Пікірлер (0)

Зәкәт әл-фитрды беру парыз болып табылады

Ибн `Умар айтқан: «Аллаһтың елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) зәкәт әл-фитрды бір са` тамақ ретінде таратуды бұйырды. Ол бұны мұсылмандардың, құлы мен бос адамына, еркегі мен әйеліне, кішісі мен қартына бұйырып, оны айт намазына шығарда беруді әмір етті» (әл-Бухари 1503).

Имам әл-Хаттаби былай деді: «Бұл хадисте, зәкәт әл-фитрдың міндетті екеніне нұсқау бар, әрі оның парыз екені бүкіл ғалымдардың пікірі болып табылады» ("Мә’алиму-Ссунән” 3/214).

Имам ән-Нәуәуи: «Зәкәт әл-фитр әрбір мұсылманға парыз екенінде, ғалымдардың барлығы бірауыздан келіскен», – деп айтқан («әл-Маджму’» 6/106).

Тағы да, зәкәт әл-фитрдың міндетті екенінде ғалымдардың барлығы бірауыздан келіскеніне имам Ибн әл-Мунзир де нұсқаған («әл-Иджма’» 34).

Зәкәт әл-Фитр кім үшін міндетті болып табылады?

Зәкәт әл-фитр, мүмкіншілігі бар әрбір мұсылманға міндетті болып табылады. Алайда, ғалымдардың арасында, өзі асырап жүрген қол астындағы адамдар үшін де фитрды беру міндетті ме, әлде әрқайсысы өзі үшін беру керек пе деген мәселеде келіспеген. Имам ән-Нәуәуи былай айтқан: «Адам, бұл зәкәтты өзі үшін, әрі оларға дүниесін жұмсауға міндетті болған кісілер үшін, атап өткенде: әйелі, балдары және ата-аналары үшін беру парыз болып табылады» («әл-Маджму’» 6/128).

Фиқһ | Қаралды: 744 | Жүктелді: 0 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 28.05.2011 | Пікірлер (0)

Имам Ахмад ибн Ханбалдың (оған Аллаһтың мейірімі жаусын), «Сүннет негіздері» деген жолдауы оны білген әрбір мұсылман ұстануы керек деген ережелерді қамтиды. Бұл негіздер өз бойында үмметіміздің әуелгі буынының сенімдерін қамтуы себепті екі дүниеде де бақытқа жетелейтін жолбасшы болып табылады. Имам Мәлик: «Әуелгі буын табысқа жеткен нәрсе арқылы болмаса, бұл үмметтің соңғы буыны басқа нәрсе арқылы табысқа жете алмайды»[5]-деген.
Хадис | Қаралды: 758 | Жүктелді: 116 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 28.05.2011 | Пікірлер (0)

Имам әл-Әджурри былай дейтін: "Алғашқы және одан кейінгі ұрпақ ғалымдарының арасында хауәридждер – Аллаһқа және Оның Елшісіне бағынбаған ең жаман адамдар екендігіне келіспеушілік болмаған. Олардың сан-алуан оразалары, намаздары және ыждағатты ғибадаттары оларға ешқандай пайда келтірмейді. Және тіпті олардың ашық түрде жақсылыққа үндеп, жамандықтан тыйуы да оларға көмектеспейді, өйткені олар Құранды өздерінің әуестері мен қалауларына сәйкес тәпсірлейді! Бізді олардан Аллаһ пен Оның Елшісі, және ізгі халифалар мен сахабалар, сондай-ақ олардың ізбасарлары да сақтандыратын!"әш-Шәри’а” 1/21.
Ақида | Қаралды: 625 | Жүктелді: 189 | Жариялаушы: admin | Уақыты: 24.05.2011 | Пікірлер (0)

1-10 11-20 21-30 31-34