Главная » Статьи » Қазақ тілінде » Мақалалар |
В категории материалов: 33 Показано материалов: 21-33 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по: Уақыты · Атауы · Рейтинг бойынша · Пікірлер бойынша · Қаралуы бойынша
Шындығында Аллаһ Тағала өзінің пайғамбарларын адамдарды Аллаһты бірлеуге шакырулары үшін және құлшылықты тек Аллаһқа арнаулары әрі Аллаһты Адамдарға таныту үшін жіберді. Құранда Аллаһ Тағала айтты: ((وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَّسُولاً أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ وَاجْتَنِبُواْ الطَّاغُوتَ)) «Расында әр үмметке: «Аллаһқа құлшылық етіңдер де тоғуттан сақ болыңдар» дейтін елші жібердік». Аллаһ Тағала бұл аятта әр үмметке оларды бір Аллаһқа құлшылық етуге шақыру үшін, сондай-ақ оларды тоғуттарға құлшылық етуден сақтандыру үшін пайғамбарларды жібергенін айтты.
Мақалалар | Қаралды: 842 |
Author: (шейх Ибн Баз) |
Жариялаушы: admin |
Күні: 28.06.2011
| Пікірлер (0)
|
"Ислам бес нәрсеге құрылған:
Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқ және Мұхаммед оның елшісі, деп
куәлік беру, намаз оқу, зекет беру, Рамазанда ораза тұту және қажылыққа бару".
Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқ
және Мұхаммед оның елшісі деп күәлік беру — осы тіректердің ең біріншісі әрі ең
маңыздырағы. Адам осы ұлы сөздерді айтуымен сырттай мұсылман болып есептелсе
де, бұл оны тек тілмен айтып сонымен жеткілікті болатын құлшылық емес,
керісінше оның дәлел еткен нәрселеріне міндетті түрде амал қылу уәжіп болады.
Бұл сөздердің мағынасы: жалғыз Аллаһқа
ықыласпен құлшылық етуді және тек қана Аллаһ құлшылыққа лайықты, әрі одан
басқаға арналған құлшылықтың барлығы бекер екендігін білдіреді.
Сол сияқты бұл сөздердің мағынасы Аллаһты
және оның елшісін r жақсы көруді талап етеді, ал бұл жақсы көру тек Аллаһқа
ғана құлшылық етуді және оның елшісінің r сүннетіне еруді талап етеді.
Мақалалар | Қаралды: 996 |
Author: (шейх Ибн Баз) |
Жариялаушы: admin |
Күні: 28.06.2011
| Пікірлер (0)
|
Исламның фундаментальдық принциптерінің бірі болып өміріне қол сұғылмайтын болып табылатындарды өлтіруге қатаң тыйым салынғандық табылады. Өлімге лайықты болмаған адамның өміріне ешкім, соның ішінде ол адамның өзі де, қол сұғуға құқықты емес. Дұшпандардан және дұшпан еместерден болған әйелдерге, балаларға, мүгедектерге, өзін ғибадатқа бағыштағандарға және мүлдем соғыспайтындарға қатысты бұл тыйым ерекше қатал болып табылады. Аллаһ Тағала ізгі құлдар туралы: «Олар Аллаһпен бірге басқа тәңірге жалбарынбайды. Аллаһ өлтірілуін харам еткен кісіні орынсыз өлтірмейді де, зина жасамайды», – дейді. (әл-Фурқан; 68);
Мақалалар | Қаралды: 880 |
Author: Әбу Умар әл-Ғаззи |
Жариялаушы: admin |
Күні: 24.05.2011
| Пікірлер (0)
|